Põhjus, miks rõivas on üks populaarseimaid tooteid, mida kasutatakse firmade turundamiseks ning reklaamimiseks, on nimelt see, et firmarõivas on kõndiv reklaam.
Firmatekstiil ja eeskätt firmarõivad on klassikalised turundustooted, mis on lihtsad kuid tõhusad. Sellega seoses mõtlesime jagada nippe, soovitusi ja näiteid, kuidas valida enda firmale sobiv rõivaese, et see oleks tulus turundusinvesteering, hea kingitus töötajatele ja meeldejääv meene äri- ja koostööpartneritele.
Kuidas valida õige firmariietus?
Kõik saab alguse eesmärgist, mida soovitakse saavutada antud tootega. Peamiselt kasutatakse firma sümboolikaga tekstiilitooteid töötajatele suvepäevadeks, talvepäevadeks, spordi- ja motivatsiooniüritusteks, et hoida töötajate motivatsiooni ja ühtekuuluvustunnet. Mõistlik on valida toode vastavalt üritusele ja eesmärgile.
Hooajaliste tekstiilitoodete puhul on oluline jälgida materjali valikut ja lõiget. Suvepäevade tarbeks on populaarsed valikud spordirõivad,
polod ja
T-särgid. Samas tasub meeles pidada kohta, kus suvepäevasid peetakse. Kui on oht, et ilmastik lubab midagi muud kui päikest, tasub kaaluda ka osalejate varustamist vihmakeepide, fliisjakkide või jopedega. Sportlike ürituste puhul on võimalik valida ka täislahendusi. Komplektina võib tellida nii särke, pükse kui ka retuuse ning lisada juurde nendele vahva dressipluus.
Lisaks on firma logo, sümboolika ja värvidega võimalik kujundada meeskondliku ühtekuuluvustunnet läbi vormirõivastuse. Hästi läbimõeldud ja kvaliteetne vormirõivastus näitab tööandja hoolivust oma töötajatesse. Töövormi kultuur on teinud hüppelisi arenguid nii lõigete, materjalide kui ka disaini kohapealt.
Ühtne vorm ei pea olema keeruline ja vahel piisab ka läbimõeldud ning kvaliteetsest
T-särgist. Samas on alati võimalik vormirõivaste kontseptsiooni laiendada pükstele, kleitidele ja miks mitte ka erinevatele
jakkidele ning
parkadele, eriti kui töö nõuab väljas või külmemas keskkonnas tegutsemist. Ühtne vorm tekitab kliendis usaldust, äratundmisrõõmu ja on märk kvaliteedist.
Mida tähele panna?
Kvaliteetne rõivaese - olgu siis tegu lihtsa
T-särgiga või otstarbeka
jopega - on väärtuslik kingitus nii töötajale kui ka koostööpartnerile. Muutuvas maailmas on oluline kaasas käia uuenevate tehnoloogiatega ja tekstiilitööstuses käib jõuline areng, et muuta tooted kvaliteetsemaks, keskkonnasäästlikuks ning vastupidavaks. Rõivaste puhul tuleb peamiselt jälgida materjali ja tegumoodi, et kingisaajale tagada positiivne emotsioon.
Kuidas valida õige materjal?
Materjali valikul tuleb eeskätt jälgida seda, milleks rõivaese mõeldud on. Kas on tegu spordi-, vabaaja- või ülerõivastega. Hingav puuvill on alati hea valik, sest puuvill on kerge materjal, mida saab lihtsalt hooldada ning puuvillastele toodetele on lai valik
trükivõimalusi. Lisaks on puuvill ka loodussõbralik materjal.
Jälgi ka seda, et tekstiilil oleks Ökotex 100 tootemärgis. See garanteerib, et tekstiil, mida on rõivaeseme valmistamiseks kasutatud, vastab Euroopa standarditele ja on ohutult toodetud. Seda on oluline jälgida segumaterjalide puhul, et tegemist oleks kvaliteetselt ning mittekahjulike ainetega toodetud materjaliga.
Disain, disain, disain
Peale selle, et kingitus pakub positiivset emotsiooni, on reklaamrõivad üks tulusaim firma reklaamimise viise. Muusikud on aastaid enda promomiseks, lisatulu teenimiseks ja austajate seas kogukonna tunde tekitamiseks kasutanud erinevaid riideesemeid. Samas suunas on liikunud ka suurettevõtted, kelle logoga tooteid on võimalik soetada erinevatest jaekaubandus kettidest.
Hästi läbimõeldud disainiga firmarõivad on pilkupüüdvad ja meeldejäävad. Ära karda kastist välja mõelda. Kasuta oma logo kujunduselemendina. Firma värvid võivad kajastuda nii tootevärvi valikul kui disainis endas. Peamine, et disain oleks stiilne, mis tekitab kingisaajale soovi riideeset kanda.
Kokkuvõtteks
Reklaamrõivad ja
firmatekstiil on hea võimalus uute klientide hankimiseks, oma firma müümiseks, meeskonna motivatsiooni ning ühtsustunde loomiseks ja olemasolevate klientide lojaalsuse hoidmiseks.
Ei tohi unustada, et kingituse kvaliteet dikteerib kingisaaja emotsiooni. Vaata erinevaid võimalusi
kinkston.ee ja võta ühendust meie
projektijuhtidega, kes aitavad leida Sinu ettevõttele parima lahenduse firmarõivaste jaoks!
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.