• 08.04.25, 09:55

Corpore kommunikatsioonistipendium läks tugengitele, kes mõtlevad nagu strateegid

Sel kevadel jagas Corpore kommunikatsioonibüroo 9. korda kommunikatsioonistipendiumeid Tartu Ülikooli kommunikatsioonierialade üliõpilastele.
Corpore kommunikatsioonistipendium läks tugengitele, kes mõtlevad nagu strateegid
1500-eurose stipendiumi said ajakirjanduse ja kommunikatsiooni õppekava 3. aasta bakalaureuseõppe üliõpilased, Helena Maarja Tarro ja Kevin Vahemets.

Seotud lood

Uudised
  • 18.02.25, 10:17
Kommunikatsioonibüroo praktikant: ole valmis helistama, kirjutama ja kaameraga ringi jooksma
Kommunikatsioonibüroos In Nomine on igal aastal abiks praktikandid. Mullu detsembris saatis neile vahva kirja Liisbeth Pomber, kes õpib Tartu Ülikoolis ja kellest saigi jaanuarikuuks In Nomine praktikant.
Uudised
  • 02.04.25, 16:39
Galerii: Vaata, kes võitsid EPRA Kommunikatsiooniteo auhinnad
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu (EPRA) žürii kuulutas 1. aprillil välja ja andis üle auhinnad 2024. aasta Kommunikatsiooniteo konkursi võitjatele. Grand Prix pälvis Rahandusministeeriumi ning Hamburg ja Partnerid töö „Ida-Virumaa õiglase ülemineku teavituskampaania“.
Uudised
  • 15.01.25, 12:28
Swedbank astus brändi ja kommunikatsiooni juhtimises uude ajastusse
Swedbanki brändi, kommunikatsiooni ja jätkusuutlikkuse divisjoni juhina alustas 15. jaanuaril tööd Katri Link, brändiosakonna juhina Joosep Volkmann ning kommunikatsiooni osakonda juhib Heili Klandorf-Järvsoo.
Uudised
  • 15.01.25, 10:58
Tallinki uus kommunikatsioonidirektor Meelis Kompus: era- ja avalikku sektorit ei peaks liigselt eristama
Kompus: oleksin edasi liikunud nii ehk naa
Kuigi tegevuste prioriteetsus on igal pool pidevas muutumises, on avalik sektor lihtsalt teravama jälgimise all, leiab 13. jaanuarist Tallink Grupi kommunikatsioonidirektori ametis tööd alustanud Meelis Kompus.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele