• 08.04.25, 09:29

Kodumaine broiler saab päikeselise kuue

Broilerilihatootja Tallegg viib oma pakendid brändiväärtustega kohasemaks ja muudab need päikesekollaseks.
Kodumaine broiler saab päikeselise kuue
  • Foto: Tallegg
Senine heleroosa värske liha karp ning toodete värvilised etiketid lähevad järk-järgult üle sooja päikesekollasesse tooni, mis sobib suurepäraselt Talleggi äsja sõnastatud visiooniga.

Seotud lood

Uudised
  • 04.03.25, 11:06
Brändi kasvatamine või kiire kasum? Õige meediavalik toob mõlemad
Harjume uuesti mõttega, et bränding on investeering, soovitab Eesti Ringhäälingute Liidu tegevjuht Hanno Kindel.
Uudised
  • 04.03.25, 07:10
CASE STUDY | 2024. aasta nutikaim meediatemp UKs: „Oleks pidanud ikka Specsaversis käima!“
Suurbritannia suurima optikapoodide keti „kaubikutriki“ kampaania sai alguse sotsiaalmeediast, levis kulutulena rahvusvahelisse meediasse ja tõi brändile suurt tähelepanu.
Uudised
  • 11.12.24, 16:19
CASE STUDY | Passiivsest Telliskivi Kvartalist sai uue hingamisega Telliskivi TLN
Kõnekeeles lähed ikka Telliskivisse, aga sümboolikas toob TLN mängu suurlinnaliku ambitsiooni, rõhutas disainiagentuuri Refleks tegevjuht Tarmo Ojakäär.
Uudised
  • 31.10.24, 06:50
Nõrgal brändingul on oma hind
Silmapaistev bränding võimaldab oma toote või teenuse eest rohkem raha küsida, kinnitab disainiagentuuri Hable tegevjuht Otto Jaansoo.
Töökuulutused
  • 24.03.25, 14:21
Bigbank pakub tööd turundusspetsialistile
Kandideerimise tähtaeg: 17.04.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele