AI võimaldab turunduskampaanias välja saata pool miljonit erinevat sõnumit
Kuidas on võimalik ühes kampaanias välja saata 500 000 personaliseeritud sõnumit, mis on sihitud teksti, reklaampildi või videoga, kuuleb värskes Äripäeva raadio sisuturundussaates.
OMD Estonia juht Toomas Tepomes ja Omnicom grupi digiturunduse juht Angelo Maiuri. Foto: Äripäev
Saates tuleb jutuks AI roll turunduse planeerimisel, andmete kogumine ja järjest karmistuvad privaatsusnõuded. Räägime ka sellest, kas turunduses on mõistlik kõike mõõta.
Turundusjuttu räägime Omnicom grupi digiturunduse juhi Angelo Maiuri ja OMD Estonia juhi Toomas Tepomehega. Saadet juhib Hando Sinisalu.
AI võimaldab turunduskampaanias välja saata pool miljonit erinevat sõnumit
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.