Digiposter OÜ paigaldas digitaalsed reklaamekraanid kõigisse Rimi hüpermarketitesse. Kokku on uued kätepuhastusjaamaga varustatud ekraanid väljas 18-s kaupluses.
Digiposter OÜ juht
Priit Pedanik ütles, et Rimi jaeketi lisandumine ettevõtte meediapindade võrgustikku on tõestus sellest, et seda tüüpi turunduskanal on klientide ja koostööpartnerite poolt hinnatud: "Näeme oma müügistatistikast, et jaekettides asuvad reklaamekraanid on järjest populaarsemad ja neid kasutatakse klientide poolt aktiivselt. See andis meile ka kindluse laieneda suure mahuga Eesti ühte juhtivasse jaeketti – Rimi Hyper formaadiga kauplused on nüüd kõik digipostritega varustatud."
Desojaamaga reklaamekraanid
Digiposter on olemuslikult reklaamekraan, millel saab operatiivselt kuvada erinevaid turundus- ja müügikampaaniaid. Ekraani allservas on käte desinfitseerimiseks mõeldud pihusti, mis sai klientidele tuttavaks koroonapandeemia käigus, kuid on ka täna endiselt aktuaalne. Kaupluste külastajatel on tekkinud positiivne harjumus puhastada kauplusesse sisenemisel ja väljumisel käed. Paratamatult on ostukorvidel ja -kärudel pisikuid, mis võivad kanduda edasi ja tekitada erinevaid haigusi.
Kuigi koroonapandeemia on lõppenuks kuulutatud, on mitmeid teisi pindade kaudu levivaid viirusi, mille vastu käte desinfitseerimine aitab. "Juba on kohal linnugripp, pidevalt levib erinevaid noro- ja muid kõhuviiruseid. Viimased aastad on ühiskonnas loonud õnneks hea harjumuse oma käte hügieen korras hoida ja desojaamaga digipostrid kaupluste sissepääsudes on selleks hea võimalus," rääkis Pedanik.
Kvaliteetne turunduskontakt
Digipostrid on paigaldatud Rimi Hyper kaupluste sissepääsuväravate ja iseteeninduspultide stendide lähendusse. Asukohtade valikul lähtuti sellest, et ekraanid oleksid igale kauplusesse sisenejale hästi nähtavad. Rimi Eesti turundusjuht Marta Vihtre ütles, et uued ekraanid on efektsed ja kõnetavad külastajaid hästi: "Kuna kasutame digipostreid ka Rimi oma turunduskampaaniate kajastamiseks, siis oli meie jaoks tähtis, et ekraanid oleksid parimatel asukohtadel. Sissepääsuväravatesse paigaldatud ekraanidest mööduvad pea kõik kaupluse külastajad."
Priit Pedanik lisas, et digipostrid toovad ka ise kliendi ekraani vahetusse lähedusse: "Kuna meie ekraanid on lisaväärtusena kätepuhastusfunktsiooniga, siis paljud külastajad tulevad ekraanile väga lähedale ja seega on kontakt reklaamiga väga vahetu ja kvaliteetne. Seda just väga paljud teised meediapinnad pakkuda ei suuda."
Digiposter on suuruselt teine digitaalse välimeedia operaator
Digipostrid leiab lisaks Rimi jaeketile ka Maxima Eesti ja COOP Tartu kaubandusvõrgustikust. Lisaks opereerib Digiposter OÜ hulgaliselt suureformaadilisi LED-ekraane välitingimustes. Kokku on Digiposter OÜ tooteportfellis 70 digiekraani kaubanduskeskustes, ca 100 digipostrit jaekettides ja 7 suurt väliekraani. Kokku opereerib Digiposter OÜ üle 150 digitaalse meediapinna. Ettevõtte suurimateks koostööpartneriteks on Viru Keskus, Solaris, T1, Mustamäe Keskus, Kvartal, Eeden, Rimi Eesti, Maxima Eesti, COOP Eesti jpt. Meediapindade arvult on Digiposter OÜ Eesti suuruselt teine digitaalse välimeedia operaator.
Lisainfo: Priit Pedanik, tel 504 3115, [email protected] ja www.digiposter.ee Seotud lood
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.