• ST
  • 28.08.23, 15:06

Parimad strateegiad toimivate maandumislehtede loomiseks

Tiheda konkurentsiga digimaastikul on tõhusate maandumislehtede strateegia ülioluline ettevõtete jaoks, kes soovivad oma konversioone suurendada ja eesmärke saavutada. Hästi läbimõeldud maandumisleht on tõhus vahend külastajate tähelepanu köitmiseks ja tegudele veenmiseks.
Parimad strateegiad toimivate maandumislehtede loomiseks
  • Foto: Freepik
Selles artiklis uurime strateegiaid, mis aitavad sul maandumislehtede võimsust vallandada ja konversioonimäära maksimeerida.

1. Mõista oma sihtrühma

Toimiva maandumislehe kujundamiseks pead oma sihtgruppi puudutavat infot põhjalikult tundma. Vii läbi põhjalik uuring oma sihtgrupi demograafiast, vajadustest, eelistustest ja valupunktidest. See teave võimaldab sul kohandada maandumislehe sisu ja kujundust klientide konkreetsete ootuste ja probleemidega tõhusalt tegelemiseks.
Tee kindlaks mis sinu olemasolevaid ja potentsiaalseid kliente motiveerib ning koosta oma sõnum vastavalt sellele. Sihitud lähenemiseta võib sinu maandumisleht kaotada asjakohasust ning seeläbi omakorda seotust ja konversioonide arvu.

2. Koosta selge ja mõjuv väärtuspakkumine

Tugev väärtuspakkumine on ilmselgelt oluline külastajate tähelepanu köitmiseks ja nende tegutsema veenmiseks. Teavita oma toote või teenuse ainulaadseid eeliseid ja müügiargumente. Tuvasta valupunktid, mida sinu pakkumine otseselt leevendama ja parandama asub ning too konkreetseid ja elulisi näiteid sellest, kuidas just sinu toode klientide probleeme lahendab või vajadusi rahuldab.
Koosta kokkuvõtlik ja mõjuv väärtuspakkumine, mis annab kohe teada väärtuse, mida külastajad sinu ettevõttega suhtlemisel saavad. Kasuta veenvat keelt, tõsta tekstis esile kõige tähtsamad märksõnad ning ära kirjuta liialt pikka teksti, kuna see võib potentsiaalseid kliente lehelt lahkuma panna.
  • Foto: Freepik

3. Hoia leht lihtne ja kasutajasõbralik

Tõhus maandumisleht peab olema otsekohene ja kasutajasõbralik. Lisaks liigse teabe lisamise vältimisele, tuleks hoiduda külastajate ülekoormamisest segase ja mürarikka kujundusega. Loo puhas ja visuaalselt atraktiivne küljendus, mis juhib külastajate tähelepanu kõige olulisematele elementidele.
Kasuta sisus orienteerumise hõlpsamaks muutmisel lühikesi ja mõjusaid pealkirju, alapealkirju ja täpploendeid. Jaota teave kergesti seeditavateks tükkideks ja keskendu oma peamistele müügiargumentidele. Mõistetav leht parandab kasutajakogemust ja suurendab konversioonivõimalusi. Lisaks võib ebamugav maandumisleht külastajas tekitada alateadliku seose ebamugava toote või teenusega.

4. Optimeeri leht mobiilseadmete jaoks

Maandumislehe optimeerimine mobiilseadmete jaoks on tänapäeval möödapääsmatu. Veendu, et sinu maandumisleht oleks tundlik ja pakuks sujuvat kasutuskogemust erinevatel ekraanisuurustel. Mobiili jaoks optimeerimine hõlmab kiireid laadimisaegu, lihtsat navigeerimist ja kohandatud visuaale.
Optimeeri pilte ja videoid, et lühendada laadimisaega ja tagada nende õige kuvamine mobiilseadmetes. Muuda oma sisu sujuvamaks ja hoia paigutus mobiilisõbralikuna. Mobiilivaate jaoks optimeeritud maandumisleht tagab, et sa ei jää ilma internetiliikluses olulise osa moodustavate mobiilikasutajate potentsiaalsetest konversioonidest.

5. Kaunista lehte veenvate visuaalidega

Erinevad pildid ja graafika on vaatajate tähelepanu püüdmiseks ja sõnumi tõhusaks edastamiseks üliolulised. Kasuta hea kvaliteediga fotosid, videolõike ja graafikat, mis peegeldavad sinu brändi olemust. Visuaalid peaksid maandumislehe tekstisisu täiendama ja looma emotsionaalse sideme külastajatega.
Vali visuaalid, mis illustreerivad sinu toote või teenuse kasutusvõimalusi ja kutsuvad publikus esile soovitud emotsioone. Hästi valitud visuaalid võivad aidata külastajatel visualiseerida eeliseid, mida nad sinu pakkumist vastu võttes kogevad. Optimaalse lehe laadimisaja säilitamiseks pea siiski silmas seda, et lisatud faili suurus poleks liialt mahukas.

6. Rakenda selge kutse tegevusele (CTA)

Tõhus kutse tegevusele (CTA) peab olema maandumislehel nähtav ja atraktiivne. Sinu CTA peaks suunama külastajaid soovitud toiminguni, nagu ostu sooritamine, uudiskirja tellimine või ettevõttega ühenduse võtmine.
Muuda oma CTA visuaalselt eristatavaks ja aseta see lehel nähtavale kohale. Keelekasutus peaks motiveerima kohest tegutsemist, kutsudes esile kiireloomulisuse tunde ning CTA nupul olev tekst konkreetne. Katseta erinevate värvide, sõnastuse ja paigutusega, et optimeerida oma CTA tõhusust.

7. Kasuta sotsiaalset tõestust

Sotsiaalne tõestus (ingl k social proof) on võimas psühholoogiline tööriist, mis võib mõjutada külastajate otsuseid. Usalduse suurendamiseks lisa oma maandumislehele olemasolevate klientide ja partnerite iseloomustusi, arvustusi, juhtumiuuringuid või partnerettevõtete logosid. Sotsiaalne tõestus näitab, et teistel on sinu kaubamärgiga olnud positiivseid kogemusi.
  • Foto: Freepik
Esita konkreetsed juhtumid, kus sinu toode või teenus on aidanud klientidel oma eesmärki saavutada. Kasuta köitvaid kliendilugusid või statistikat, et näidata oma ettevõttega suhtlemise eeliseid ja tulemusi. Sotsiaalne tõestus loob usaldust ja vähendab võimalikke kõhklusi, suurendades kliendipoolse positiivse otsuse tõenäosust.

8. A/B testimine ja pidev optimeerimine

Optimaalse toimivuse tagamiseks vii oma maandumislehega läbi A/B testimine. Katseta elementide (nt pealkirjad, visuaalid, CTA-d või paigutused) erinevaid variatsioone, et teha kindlaks, mis sinu jälgijaskonna puhul kõige edukamalt töötab. Samuti analüüsi tulemusi ja tee andmepõhiseid otsuseid, et oma maandumislehte veelgi optimeerida.
Jälgi ja analüüsi pidevalt külastajate käitumist ja konversioonimäärasid. Andmeanalüüsist saadud tulemuste põhjal tee oma maandumislehtede loomisel täiustusi. Pidev testimine ja optimeerimine võib aja jooksul sinu maandumislehtede tõhusust suurendada märkimisväärsel määral.

9. Suurenda usaldust turvalisuse ja privaatsusega

Andmete privaatsus- ja turvaprobleemid ning erinevad seadused nagu näiteks GDPR on kaasajal vägagi asjakohased, sestap on seda ülioluline arvestada ka oma maandumislehe puhul. Sinu külastajad peaksid olema kindlad, et nende privaatsust austatakse ja nende teavet käsitletakse turvaliselt.
Lisa oma maandumislehele usaldussignaale, nagu turvamärgid, SSL-sertifikaadid ja selged privaatsuspoliitikad, et leevendada külastajate kahtlusi oma teabe jagamise suhtes. Anna läbipaistvalt teada, kuidas sa nende andmeid käsitled ja kaitsed, et luua usaldusväärne keskkond, mis soodustab konversioone.

10. Jälgi lehe toimivust ja analüüsi

Maandumislehe hoolika loomise ja startimisega ei ole töö siiski veel lõpule jõudnud. Jälgi pidevalt lehe toimivust, analüüsi kasutajate käitumist ja kogu analüütikatööriistade abil vajalikku statistikat. Maandumislehe edukuse hindamiseks pööra tähelepanu sellistele mõõdikutele nagu konversioonimäärad, põrkemäärad ja klikkimise määrad.
Tee kogutud andmete põhjal teadlikke otsuseid edasise optimeerimise ja täiustuste kohta. Rakenda kasutajate tagasisidel ja analüüsil põhinevaid muudatusi, et parandada kasutajakogemust ja suurendada konversioonimäärasid.

Kokkuvõtteks

Maandumislehtede jõu vallandamine nõuab läbimõeldud lähenemist ning keskendumist kasutajakogemusele ja konversioonide optimeerimisele. Mõistes oma sihtrühma vajadusi ja koostades neile sotsiaalse tõestuse ja visuaalide toel mõjuva väärtuspakkumise saad luua toimiva maandumislehe. Toimivust saad jõustada läbi mobiilivaate optimeerimise ja selge CTA kasutamise ning kontrollida läbi A/B-testide ning pideva analüüsi.
Lisaks on usalduse ja privaatsusega seotud probleemide käsitlemine ning maandumislehe jälgimisel ja kordamisel valvsus püsimise jaoks ülioluline. Neid strateegiaid rakendades saad avada oma maandumislehtede täieliku potentsiaali, suurendada konversioone ja saavutada oma ärieesmärke.
  • Foto: Freepik
Kas soovid saada kordumatuid näpunäiteid meiliturunduse parimatest praktikatest? Osale TASUTA “Masters of Email Marketing” veebiseminaril ja saa eksklusiivseid teadmisi rahvusvahelistelt meiliturunduse ekspertidelt! Loe lähemalt ja registreeru SIIN!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele