• 28.03.25, 06:30

Meta hõlbustab brändide ja sisuloojate koostööd

Uued ning uuendatud tööriistad aitavad brändidel ja sisuloojatel teineteist koostöödeks paremini leida.
Meta hõlbustab brändide ja sisuloojate koostööd
  • Foto: Unsplash
Värskenduskuuri läbivad Meta Creator Marketplace’i funktsioonid võimaldavad loovisikutel märkida, et on valmis brändikampaaniates osalema, ning jagada infot oma varasemate koostööde kohta.

Seotud lood

Uudised
  • 13.02.25, 10:01
Mõjuisikuturunduse ekspert: agentuuride roll influencer-turunduses väheneb tuntavalt
Kui brändid muutuvad nutikamaks ja hakkavad asju ise korraldama, saavad nad aru, et on agentuuridele seni liiga palju maksnud, leiab maailma juhtiva influencer-turundusagentuuri IZEA ärinõustaja ja Passwordi esineja Stephanie Hoppe.
Uudised
  • 05.03.25, 11:52
Sisulooja Maria Rannaväli: keeldun olemast pelgalt reklaamtulp
Kui rääkida mõjuisikute koostööst, siis seal tuleb arvestada, et sisulooja on päris inimene ning ei ole mõistlik üritada oma loosungeid ja reegleid talle peale suruda, leiab Maria Rannaväli.
Uudised
  • 10.03.25, 12:06
Meta 2025. aastal: peamised muudatused ja soovitused
2025. aastal plaanib Meta ellu viia märkimisväärseid muudatusi, mis muudavad ettevõtete senist lähenemist digiturundusele, sh sisu levitamist, reklaamide sihtimist, kasutajate kaasamist ja palju muud.
Uudised
  • 10.01.25, 06:00
Meta lõi AI-persoonad ja kohe ka loobus neist
AI-profiilide ekperiment Facebookis ja Instagramis lõpetati kiiresti pärast kasutajate kriitikat ja võimetust neid kontosid blokeerida.
Töökuulutused
  • 17.03.25, 17:56
Salvest otsib kategooriajuhti
Kandideerimise tähtaeg: 31.03.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele