Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
EPICA Awards 2006 võitjad
Novembri viimasel nädalal selgusid Euroopa juhtiva reklaamikonkursi EPICA võitjad.EPICA on unikaalne selle poolest, et zürii moodustavad Euroopa riikide turundusajakirjade toimetajad. Ajakirja best-marketing esindas tegevtoimetaja Arturas Olsauskas.
Grand Prix (Epica d´Or) võitis Wieden + Kennedy Amsterdam tehtud töö Coca-Colale ("Dream Factory")
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.