• 14.05.07, 10:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Virtuaalreaalsus ehk Second Life

Best-marketing.com küsis PR-firma Hill & Knowlton Eesti tegevjuhi Daniel Vaariku kommentaari veebikeskkonna secondlife.com kohta. Second Life'i kasutajate arv on mitu korda suurem kui Eesti elanike arv, ulatudes hetkel juba 6,2 miljonini. Miks tekitavad inimesed endale teise ehk virtuaalse identiteedi? Kas see tähendab, et first life on igav? Kas Daniel Vaarik kui kommunikatsioonispetsialist näeb võimalusi, kuidas Eesti ettevõtted võiks Second Life'i kaudu oma tooteid ja teenuseid maailmale tutvustada ehk Second Life kui turunduskanal?"Virtuaalmaailmade ja tegeliku maailma vastandamine on minu arvates kunstlik. Ilmselt tuleb vahetegemine sellest, et nende maailmade nimetus viitab, et tegemist on justkui mingite paralleelreaalsustega, kuhu inimene lahkub "esimesest maailmast" ehk tegelikkusest. Seejuures unustatakse ära, et päris reaalsus sisaldab ülimalt virtuaalset ning virtuaalses maailmas toimuvad teinekord vägagi tegelikku ja olulist suhtlemist. Esimeses elus tegeleb inimene näiteks samuti asjadega, mis ei oma "füüsikalises mõistes" kuigi palju lisaväärtust või ei aita meil ilmtingimata süüa ja sooja saada, näiteks raamatute lugemine või naiste puhul kasvõi make-up. Kas see on virtuaalreaalsus või lihtsalt kultuur?   
Nii, et võtkem Second Life 'i ja teisi "maailmu" kui reaalsust rikastavat ja huvitavamaks tegevat arvutiprogrammi või kui uut suhtlusvahendit, mis on lihtsalt palju huvitavam kui vana hea telefon.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele