Eesti Konverentside korraldatud 1-päevane turundusseminar „Päev Kotleriga” toimus 28. mail Salme Kultuurikeskuse teatrisaalis.Üritust tutvustav reklaam lubas: "Ühepäevasel turundusseminaril „Uued turunduse- ja müügistrateegiad” tutvustab Philip Kotler valitud kuulajatele oma uusimaid turundusteooriaid ja -trende, mida ei ole varem tema raamatutes avaldatud. Philip Kotleri seminar on mõeldud neile, kes tunnevad huvi turunduse uute strateegiliste võtete ja oskuste omandamise vastu."Best-marketing.com küsis seminaril osalenutelt:Kuidas meeldis? Kas vastas ootustele? Kas õppisite midagi uut? Anne Mere, Rakvere Lihakombinaadi turundusjuht: Kui saalis oleks olnud konditsioneer, oleks ehk midagi külge ka hakanud :) 600 inimest 32-kraadises saalis... Seminari osas ootused puudusid, pigem oli uudishimu näha seda meest, kelle raamatud on olnud A&O-ks turundajatele. Kuulasin teda kokku ca 3 tundi, sest lõpuni ei suutnud hapnikuvaeses saalis kannatada. Värskendavalt mõjus jutt uutest kommunikatsioonikanalitest. Näiteks see, et Ameerikas on product placement roninud juba kirikutesse ja jutlustajate tekstidesse.Alar Pink, Kalev Chocolate Factory turundusjuht: Läksin seminarile, sest tahtsin elusast peast näha Philip Kotlerit - meest, kelle raamatuid olen palju lugenud. Päris huvitav oli, aga midagi uut ma ei õppinud, Kotler rääkis minu jaoks liiga basic tasemel, oleks oodanud advanced versiooni ehk kõrgemat taset. Saan aru, et nii suurele rahvamassile nagu see 600-inimeseline publik oli, ei olekski saanud väga keerulist juttu ajada. Häiris see, et saalis oli põrgulikult kuum, nagu saunas! Sellise osalustasu eest selline ebamugavus. Kotleril oli samuti ilmselgelt palav laval olla.Anton Juurik, TNT turunduse ja avalike suhete koordinaator: Ootused olid kõrgemad, sest selline suur nimi nagu Philip Kotler ju kütab ootused üles. Soovisin kuulda midagi täiesti uudset ja revolutsioonilist, aga pigem kordas turundusprohvet Kotler olulisi põhitõdesid, mis on raamatutest juba tuttavad. Samas oli ikkagi kasulik ka, mul tekkisid teda kuulates endal mõned huvitavad mõtted.Triin Parmsoo, Microsoft Eesti turundusjuht:Laias laastus oli seminar nagu seminar ikka. Eks teatud erakorralisuse andis sündmusele tema peaesineja marketingiguru staatus.