• 14.11.07, 12:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Delfi tuli välja Delfi2-ga

Mis on Delfi2? Best Marketingile andis intervjuuDelfi turundus- ja müügijuht Allan Sombri:Delfi2 - www.delfi2.ee - on uus, paljuräägitud Web 2.0 põhimõtetele vastav tehnoloogiline platvorm. Täna on kasutajatel käes selle platvormi esimene etapp - uus noortekeskkond. Lähema 4 kuu jooksul toome turule 4 versiooniuuendust, mis oluliselt täiendavad tänast funktsionaalsust. Kõige lähemas tulevikus lisanduvad fotode lisamise ja blogipidamise funktsionaalsused. Järgmistena videote ja audiofailide lisamise võimalused jpm.Delfi on uuendanud oma noortele suunatud Delfi Noorteka konseptsiooni, mille eesmärgiks on luua sotsiaalne võrgustik, mis võimaldaks kolme tegevust:
1) suhelda erinevaid mooduseid (grupid, foorumid, postitused, kirjad, kommentaarid jne) kasutades sõprade, teatud huvialaga inimeste või laiema avalikkusega;

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele