• 13.05.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Erilahenduste kasutamine TV3 ekraanil kogub tuure

Selleks, et eristuda konkurentidest ning suure reklaamimahu sees parim võimalik väljapaistvus saavutada, otsib üha enam kliente telekampaaniate vürtsitamiseks innovaatiivseid lahendusi. Üheks võimaluseks, mida kliendid TV3 ekraanil aina enam kasutama on hakanud, on Channel ID.
Channel ID ehk kanali identiteet tähendab lahtiseletatult TV3 maineklippi. TV3 pakub klientidele võimalust siduda kliendi ja telekanali positiivne imidž. ID pikkus on maksimaalselt 8 sekundit ning see on eetris väljaspool reklaamblokki.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele