2008. aasta Pekingi Olümpiamängud lõid mitmeid rekordeid, viimaseks omanäolisemaks aga see, et mängud olid kõige vaadatumad olümpiamängud üldse. Vastavalt The Nielsen Company’le jälgis Olümpiamänge 8. - 24. augustini ehk seitsmeteistkümne päeva jooksul üle 4.7 miljardit silmapaari, mis jätab kaugele maha eelmiste Olümpiamängude tulemuse, kus vaatajaid oli üle 3,9 miljardi. Pekingi Olümpiamängudel oli võrreldes Ateena Olümpiamängudega 21% rohkem vaatajaid. Sydney 2000. aasta Olümpiamängudega võrreldes oli vaatajaid rohkem 31% ehk enam kui 1.1 miljardit lisajälgijat.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.