Tänaseks pool aastat uue nime all tegutsenud SEB kuulutab välja avaliku logojahi, mille eesmärgiks on leida Eestist jälgi endise Ühispanga sümboolikast.
„Tuntud brändi vahetamine on küllalt keeruline, kuna tihtilugu kulub aastaid enne kui vana sümboolikaga materjalid on ilusti kokku kogutud või välja vahetatud. Nii võib näiteks väita, et kui Coca-Cola ei teeks endale enam ühest päevast reklaami, siis oleksid nende reklaamid ikkagi saja aasta pärast veel väljas,“ ütles SEB marketingi divisjoni direktor Karl Multer. “SEB nimevahetus on olnud edukas projekt ning oleme kõigil enda materjalidel võtnud kasutusele uue nime ja logo. Samas on aegade jooksul jõudnud Ühispanga nimi väga erinevatele materjalidele või objektidele. Seetõttu kuulutab SEB välja avaliku logojahi, et kaardistada vana logo kasutamiskohti,“ lisas Multer.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.