• 09.12.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Altex ja Google: maksa tulemuste, mitte lubaduste eest

Eelarveid tõmmatakse koomale ning me kõik oleme sunnitud otsima võimalusi, kuidas reklaami- ja turundusinversteeringutelt maksimaalne kasumlikkus välja pigistada.
Esimene loogiline lahendus on maksta reklaamide eest vaid SIIS, kui nad töötavad. Maksta tulemuste, mitte lubaduste eest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele