Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kaspar Küünarpuu alustas tööd tegevjuhina uuringufirmas Norstat Eesti
Suhtekorraldusagentuuris Hill & Knowlton Eesti tehnoloogiasektori klientide eest hoolitsenud vanemkonsultant Kaspar Küünarpuu alustas veebruaris 2009 tööd tegevjuhina uuringufirmas Norstat Eesti, mis keskendub andmekogumisele turu-uuringute tarbeks.
Küünarpuu arvates on ettevõtetes huvi elluviidu tulemuslikkuse hindamise vastu täna selgelt kasvamas. „Kasvanud konkurents esitab uue väljakutse, mis nõuab senisest enam turu ja kliendi vajaduste analüüsimist ning rahakulutuse tulemuslikkuse mõõtmist.“
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.