• 20.02.09, 00:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediategu 2008 žürii valis välja parimad meediakampaaniad

Aasta Meediategu 2008 žürii koosolek, 20. veebruar 2009 (foto: Silja Oja, Best Marketing)Reedel, 20. veebruaril toimus Tallinnas Aasta Meediategu 2008 žürii koosolek, mille käigus valiti välja Eesti 2008. aasta parimad meediakampaaniad, mille esitlusi saab näha ja kuulda Password 2009 laval. Samuti avalikustatakse võitjad Passwordil. Meediategu konkursile esitati sel aastal 7 meediaagentuuri poolt 24 tööd. Võrreldes eelmise aastaga on tööde arvus +20% edasiminek.
Aasta Meediategu 2008 auväärsesse žüriisse kuulusid:

Seotud lood

Uudised
  • 27.01.09, 12:31
Aasta Meediategu 2008
Best Marketing jätkas eelmisel aastal alguse saanud traditsiooni ja korraldas konkursi Aasta Meediategu 2008.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele