Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Allan Hmelnitski: Kas tasub jama peale aega raisata?
Olen ise reklaamitegija. Seega reklaame ilmaasjata vahtida pole mul aega. Ma teen neid. Ja viimati nähtud kõige mõjuvamad reklaamid on need, mida ma oma peas näinud olen.
Mida ma siis viimati oma peas näinud olen...? Ei meenugi eriti midagi. Lahedad reklaamid löövad välja niisama omavahelistes vestlustes, tekitavad elevust ja naeru... ning lendavad prügikastina toimivasse ajusoppi, sest töö tahab tegemist ja reklaamid tahavad tegemist. Mingit vahvat huumorit võib ju vahel klientidele ka rääkida - seeaeg kui ärikohtumisel teed pakutakse. Et lipsu lõdvemaks lasta ja jutuga pihta hakata. Et kui teeks äkki sellise naljaka reklaami - buhhahhaaa....!
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.