• 09.04.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäeva uudne enesereklaam

Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel sebis neljapäeval, 9. aprillil isiklikult mööda ÄP internetilugejate arvutiekraani ringi ja soovitas inimestel omale ÄP paberleht tellida. Kes lehega rahule ei jää, nendele lubab Mandel raha tagasi maksta. Best Marketing küsis veebiekspertidelt Erki Peinarilt ja Rando Rannuselt, mida sellisest reklaamist arvata. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele