• 15.04.09, 18:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pliiatsiga näitlejad reklaamis: Kristel Tõldsepp, A Film Eesti produtsent

Intervjuu Eestis maailmatasemel joonis- ja arvutianimatsiooni teostava firma A Film Eesti produtsendi Kristel Tõldsepaga on esimene sarjast, kus Best Marketing tutvustab audio-, video- ja animaproduktsiooniga tegelevaid ettevõtteid ning nende töötajaid.
A Film Eesti alustas 2006. aastal arvutianimatsiooniga ning tänaseks osaleb juba kolmanda täispika 3D filmi tootmisel. Enda kohta ütleb Kristel Tõldsepp, et ta on majandustaustaga ja joonistamist absoluutselt mitteoskav filmiprodutsent. Kõrghariduse omandas ta EBS-s ja majandusteaduste magistrikraadi Tartu Ülikoolis, lisaks on Kristel osalenud mitmetel filmitootmise kursustel. Enne A Filmi tööle asumist töötas ta erinevates ajalehtedes tootmis- ja ärijuhina (“Eesti Spordi Leht”, “Kulutaja”) ning osales Tallinna Lauluväljaku turundusosakonna loomisel. Kristel on ka Eesti Filmitootjate Liidu asutajaliige.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele