Maailma suurimate suhtekorraldus- ja kommunikatsioonifirmade sekka kuuluv Burson-Marsteller sisenes Balti riikide turule; Eestis hakkab Burson-Marstelleri kaubamärki esindama kommunikatsioonibüroo Hamburg & Partnerid.
Hamburg & Partnerite juhatuse liige Indrek Raudjalg sõnas, et Burson-Marstelleriga sõlmitud koostööleping ei too kaasa muutusi ettevõtte kaubamärgis ega omanikeringis. „Koostöö peamine eesmärk on teenuste ekspordi mahu kasv Burson-Marstelleri rahvusvaheliste klientide teenindamisest Eestis. Meie kohalike klientide jaoks muutub aga kättesaadavaks Burson-Marstelleri rahvusvaheline know-how, mis firma pikaajalist kogemust arvestades on ainulaadne,“ sõnas Raudjalg.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.