• 08.09.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-posti turundus on jätkuvalt tõhus võimalus müügi suurendamiseks

Seoses läheneva internetiturunduse kongressiga Best Internet 2009 viis Best Marketing läbi väikese küsitluse teemal „E-posti turundus“. Selgus, et e-posti turundus on jätkuvalt tõhus võimalus müügi suurendamiseks. Pooled vastanutest mainisid ka Twitteri efektiivsust.
Loe, mida vastasid küsimustele Hawaii Expressi turundusjuht Priit Salumäe, Ülemiste City suhtekorraldaja Karin Tamm, Pimedate Ööde Filmifestivali (PÖFF) turundusjuht Anneli Vask, suusa- ja rattareiside korraldaja Renee Tuul Alpiexpressist, Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuht Mari-Liis Rüütsalu ja EAS-i turundus- ja kommunikatsiooniüksuse direktor Erki Peegel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele