• 19.10.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala nõuanne: Turunduse planeerimine: numbrid või ideed?

Kas Sa oled oma järgmise aasta eelarve numbrid juba esitanud? Ja saanud tagasisidet või ootad seda veel? Usun, et kergem on su süda siis, kui suutsid veenda eelarve ja tegevusplaani lugejaid selles, et iga sinu plaanitud tegevus toob mingi mõõdetava kasu. Ja selgitada seda nii, et finantsistid sellest aru said.
Igaks juhuks aga tasub veel korra läbi mõelda:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele