• 17.11.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tuks ja Nurr ehk kuidas šokolaad aitas kõnnirobotit osta

Reklaamiagentuur Ecwador pakkus Kalevile välja idee müüa kahte kampaaniašokolaadi ka veebis ning anda šokolaadi pakendil olevatele kutsule ja kiisule nimed - Tuks ja Nurr. Kuna Kalev toetas 50 sendiga iga šokolaadi ostult halvatusega inimeste taas kõndima õpetamiseks kõnniroboti ostmist, sobis see väga hästi sõnumiga "Tee sõbrale heameelt", mida hüüti MSN messengeri allservas, Orkutis ja Facebookis. Hoolimata kampaania korraldajate algsest kõhklusest saadeti ja osteti šokolaade päris usinasti ning planeeritud annetussuma sai täis. Kampaania toimus septembris 2009.
Reklaamiagentuuri Ecwador loovjuht Uku Nurk räägib kampaaniast lähemalt:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele