Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kui algselt tundus, et Tele2 Läti meteoriidinali ei vii kuhugi, siis nüüdseks on Tele2 tulnud välja Meteorits-nimelise paketiga.
Esimene meediateade väidetavast meteoriidikraatrist Mazsalaca (Väike-Salatsi) ilmus Vene uudistekanalis Vesti 25. oktoobril. Järgmisel hommikul liikus libauudis üle maailma, politseinikud ja tuletõrjujad asusid valvama sündmuskohta, mida asusid hiljem analüüsima kümned geoloogid ja astronoomid eri riikidest.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.