• 18.11.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2 meteoriidikampaania tulem - pakett Meteorits

Kui algselt tundus, et Tele2 Läti meteoriidinali ei vii kuhugi, siis nüüdseks on Tele2 tulnud välja Meteorits-nimelise paketiga.
Esimene meediateade väidetavast meteoriidikraatrist Mazsalaca (Väike-Salatsi) ilmus Vene uudistekanalis Vesti 25. oktoobril. Järgmisel hommikul liikus libauudis üle maailma, politseinikud ja tuletõrjujad asusid valvama sündmuskohta, mida asusid hiljem analüüsima kümned geoloogid ja astronoomid eri riikidest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele