CV-Online tegi kokkuvõtteid 2009. aastal turundus-, reklaami- ja kommunikatsiooni valdkonna tööjõuturul toimunust. Mõned faktid sellest statistikast on väärt esiletõstmist.
Turundusvaldkond on kriisis suhteliselt vähe „pihta saanud“Üks positiivsemaid uudiseid on see, et võrreldes teiste valdkondadega kasvas turunduse ja reklaami ning meedia ja kommunikatsiooni valdkonnas tööotsijate arv 2009. aastal peaaegu et kõige vähem: 6-7%, mis oli samal tasemel õigusabi ja personalijuhtimise valdkonnaga. Näiteks kinnisvara ja ehituse valdkonnas kasvas tööotsijate arv koguni 15%, põllumajanduses, tööstuses ja teeninduses 13-14%.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.