• 14.01.10, 17:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mihkel Pillak: "Ärge sööge roosat lund!"

Te kindlasti pahandate, aga ma hakkan rääkima ühest asjast, mida on terves meie koduvabariigis ja mujal Euroopas väga palju ning millest te kõik praeguseks surmani tüdinenud olete. Jah, see on lumi. Seesama lumi, mida on viimaste talvede jooksul olnud nii vähe, et kolmeaastastele lastele on olnud tarvis internetist lumepilte otsida, et neil tekiks mingigi ettekujutus normaalsest talvest.
Ja oh rõõmu – eelmise aasta lõpukuudel edastas Eesti Meteoroloogia ja Hüdroloogia Instituut pidulikult uudise, et saate oma lume. Ja saate kohe mitme aasta jagu. Ja nii uskumatu, kui see ka poleks, oli neil ka lõpuks õigus. Kogu see valge kupatus sadas taevast alla ja vahelduva eduga tuleb seda tänaseni juurde. Ja ei saa salata - alguses oli tõesti tore ja südantsoojendav vaadata, kuidas tennisepalli mõõtmetega lumehelbed maha sadasid, oli rõõmustav vaadata lapsi lumeingleid tegemas ja näha uniseid naabreid, kes pidid ärkama kell pool neli öösel, et oma auto hangest enne üheksat kätte saada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele