Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Estée Lauderi turundus käib ajaga kaasas
Arvestades aina suurenevat inimeste hulka sotsiaalvõrgustikes, on selge, et on kasvanud ka vajadus efektsete profiilifotode järele.
Estée Lauder teeb USA's ja Kanadas oma uue kampaaniaga "Your Beauty. Your Style. Your Profile." tõeliselt tänapäevast turundust, pakkudes soovijatele erinevates kaubanduskeskustes 1 päeva jooksul tasuta professionaalset make-up'i ja fotosessiooni, mille jäädvustatud tulemus on mõeldud blogis, veebilehel või sotsiaalvõrgustikus profiilifotona kasutamiseks. Foto taustaks on muidugi Estée Lauderi logo.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.