• 26.03.10, 14:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PASSWORD 2010

AASTA TURUNDUSSÜNDMUS: PASSWORD 2010Aeg: 18. - 19. märts, 2010Koht: Solaris (Cinamon ja Nokia Kontserdimaja), TallinnKorraldaja: Best MarketingSponsorid: Solaris, TNS Emor, Pernod Ricard Estonia, Eesti Post  Koostööpartnerid: Eesti Reklaamiagentuuride Liit (ERAL), Eesti Üritusturundusagentuuride Liit (ÜTAL), Eesti Ringhäälingute Liit, Eesti Suhtekorraldajate Liit (EPRA), Postimees / Cannes Lions, Pärnu Konverentsid 
Password 2010 ettekanded

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele