Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Rautakesko valis oma uueks strateegiliseks turunduspartneriks Katre Kaarenperk-Vanatoa
13. aprillil 2010 alustas Rautakesko turundusjuhina tööd Katre Kaarenperk-Vanatoa, Rautakesko senine turundusjuht Annika Oja jäi lapsehoolduspuhkusele.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.