Best Marketingile andis intervjuu ärimudelite konsultant Patrick Van Der Pijl, kes esineb 14. mail Pärnu Turunduskonverentsil, kus ta annab case-study´de vormis põhjaliku ülevaate viimase aja huvitavamatest ärimudeli innovatsioonidest.
Patrick Van Der Pijl'i klientideks on olnud British American Tobacco, Tele Atlas, Burger King, Deloitte, Sellaband, Sendsteps, QWIC, PricewaterhouseCoopers, Indivirtual, Yellow Communications, Twenty Twenty, KPN jt.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.