• 03.05.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meeste tantsupeo geriljaturunduse aktsioon tõi naiste tualettruumi meeste pissuaarid

Hiljuti ilmusid Coca-Cola Plaza ja Nokia Kontserdimaja naistetualettidesse meeste pissuaarid. Tegemist ei ole hilinenud aprillinaljaga, vaid meeste tantsupeo „Elementaarne“ guerilla-marketingi aktsiooniga.
Reklaamiagentuuri AGE McCann loovjuht Heiki Urbala kommenteerib: „Meeste tantsupidu on üks neist ettevõtmistest, mis teeb tuju heaks ja motiveerib looma traditsioonilisest natuke erinevamaid reklaame. Konkreetne lahendus sai välja töötatud koostöös meeste tantsupeo peaprodutsendi Madis Oravaga. Usume, et antud lahendusega tabame hästi kultuurihuvilist sihtgruppi õrnema soo hulgas.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele