• 08.06.10, 11:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Berit-Bärbel Rebane: SEALIHA, HEA LIHA

Sealiha on ikka olnud eestlaste toidulaua alustala. Just seepärast on Toiduliit koostöös PRIA-ga võtnud oma hingeasjaks selle hää toiduaine reklaamimise ning seda ümbritsevate müütide kummutamise julgete hüüdlausete abil.
Toiduliidu juhi Sirje Potisepa sõnul tarbitakse Eestis ühe inimese kohta aastas 71 kilogrammi liha, millest (vaid?) poole moodustab sealiha. Keskmine eurooplane tarbib meist 6,7 kilogrammi sealiha rohkem ning kindel on see, et nii me seda ei jäta! Meil on vaja täita viisaastakuplaan ja olla võimalikult paljudes asjades esimene. Alkohol, sealiha, suhkur jne.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele