Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Toomas Leito: '''Reklaamituru vedur on telereklaam''
Meediaanalüütik Toomas Leito ülevaade Eesti reklaamiturul toimuvast augustis 2010
Võrreldes 2009. aasta augustiga vähenes viie juhtiva ajalehe reklaamimaht 10%. Reklaamikäive vähenes 1,3 miljonit krooni ehk 9%, moodustades 12,8 miljonit krooni Veebireklaamikäive suurenes 2%.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.