• 14.09.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Henrik Aavik kirjutas internetis turundamisest raamatu

Äripäeva teabekirjastus on andnud välja eesti kogemusel põhineva raamatu „Praktiline internetiturundus. 7 sammu eduka ärini internetis“. Raamat on jagatud seitsmeks osaks, mis kirjeldavad, kuidas luua firma koduleht ja see äriks pöörata. Kõik nõuanded on praktilised ja neid on võimalik kohe töös rakendada.
Soovite meelitada oma firma kodulehele tuhandeid uusi külastajaid ja panna neid oma toodangu vastu huvi tundma? Tahate teada, milline peab koduleht olema, et see müüki ja kasumit genereeriks? Kuidas teha edukat e-turundust olukorras, kus teil on palju konkurente ning ebaeetilised ahvatlused varitsevad igal nurgal? Raamatust leiab nõuandeid, kuidas lihtsate vahenditega teha oma kodulehest jõulist otseturunduse tööriista. Näidete abil saate teada, kuidas tuua oma kodulehele õigeid inimesi ja mida nendega siis peale hakata, kui nad kohal on.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele