• 06.10.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suvekuudel oli populaarseim raadiojaam Vikerraadio

TNS Emori Raadioauditooriumi Päevikuuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud suveperioodil raadiot keskmiselt 4 tundi ja 1 minut päevas. Võrreldes eelmise suvega kuulati sel aastal raadiot päevas ainult minuti võrra rohkem ja võib öelda, et üldine raadiokuulamise maht on sama. Endiselt on agaramad raadiokuulajad eestlased, kes kuulasid raadiot 4 tundi ja 12 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 3 tundi ja 38 minutit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele