• 24.11.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kampaania Restoran52 eesmärgiks on suunata Eesti restoranidesse tuhandeid uusi kliente

Möödunud nädalal algas Eestis esmakordse projektina mängukaartidega toimuv turunduskampaania Restoran52. Kaardipakis olevad kaardid kujutavad endast 52 erinevat restorani või kohvikut üle Eesti. 175 krooni maksva kaardipaki omanik saab projektis osalevates restoranides vastava kaardi esitamisel teise pearoa tasuta. Mäng kestab kuni 14. novembrini 2011.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele