• 25.11.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

WAZZAP? teine ja kolmas päev pildis

23. - 26. novembrini toimus Tallinnas reklaami- ja turundusnädal WAZZAP? 2010. 24. novembril õpetas Iisraelist pärit loovustreener Yonathan Dominitz tehnikaid, kuidas genereerida ideid uuteks toodeteks, teenusteks ja turunduskampaaniateks. 25. novembril rääkis Suurbritanniast WAZZAP-ile esinema tulnud prof Robert Shaw turunduse mõõtmisest planeerimisest ja eelarvestamisest.
Väike fotoreportaaž WAZZAP? 24. ja 25. novembri seminaridest:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele