• 29.11.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kokkuvõte WAZZAP? seminarist ''Turundusplaan ja -eelarve 2011''

Fotol: A Filmi esindajad Craig Frank ja Kristel Tõldsepp WAZZAPil.
26. novembril toimus Tallinnas reklaami- ja turundusnädala WAZZAP? raames seminar "Turundusplaan ja -eelarve 2011", kus esitasid oma nägemuse 2011. aasta Eesti turundustrendide kohta Gunnar Kobin (Ekspress Grupp), Margo Veskimägi (TNS Emor), Tajo Oja (Fraktal), Rein Iida (Taevas Ogilvy), Toomas Türk (Eesti Post), Olga Peresild (MediaCom) Indrek Raudjalg (Hamburg & Partnerid) ning Craig Frank (A Film).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele