Rock Tabula Raza kampaania võimalusest disainida ise Rocki 6-pakk haaras kinni 8292 inimest. Kampaanialehte vaadati kokku 628 442 korda. Kümme kõige silmapaistvama disainiga Rocki 6-pakki valis välja žürii eesotsas reklaamiagentuuri Der Tank juhi Joel Volkoviga. Poodidesse jõuavad 10 parima kujundusega Rock 6-pakki lähipäevil.
Võidutööde autorid on Maarja Puustusmaa, Klaus Klimberg, Ulla Kask, Taavi Lätt, Sven Kristjansen, Siim Tuksam, Mikk Teng, Mihkel Ambre, Erik Heinsalu ja Enrico Järna.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.