Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 15% (IV kvartalis 7%) ja ulatus detsembri lõpus 238 182-ni.
- Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu Foto: ERLEND STAUB
„Ekspress Grupi meediafirmade digitellimuste arvu 15-protsendiline aastane kasv Baltimaades on hea tulemus ja näitab digitaalse tellimismudeli jätkusuutlikkust ka majanduse keerulisematel aegadel, mil tarbimine tervikuna on madalseisus. Nii viimane kvartal kui ka terve aasta olid edukad Läti Delfile, kus digitellimuste arv kasvas kokku 33 protsenti,“ sõnas Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu ja lisas: „Grupi uusim meediaettevõte, Leedu uudisteportaal Lrytas on tellimuste müügi edukalt käivitanud ja kasvatas 2024. aastal digitellimuste arvu 84 protsenti. Head tulemust näitasid ka Leedu Delfi ja kontserni suurim meediaettevõte, Eestis tegutsev Delfi Meedia. 2025. aastal jätkame senist digitaalset kasvustrateegiat, keskendudes kõigile turgudele ning meediaettevõtetele.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ekspress Grupi Leedu tütarettevõte UAB Delfi on sõlminud kokkuleppe, mille kohaselt ostab Leedu konverentsikorraldaja UAB Kenton Baltic.
Kui sul on hea ajakirjandus, siis tellija maksab selle kinni ja me ei sõltu nii palju reklaamituludest, leiab Äripäeva peadirektor Igor Rõtov.
Praegu juhib Erik Heinsaar veel Õhtuleht Kirjastust.
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas 2024. aasta 3. kvartalis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 24%.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.