Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Helene Vetik ja Karl Saluveer reklaamiagentuurist Taevas võitsid Eurobestil pronksi
Reklaamiagentuuri Taevas Ogilvy AD Helene Vetik ja copywriterKarl Saluveer võitsid Euroopa juhtival loovate reklaamide konkursil Eurobest 2010 "Young Creatives" kategoorias pronksi.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.