• 09.12.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

OKIA Disainisahtel soovitab: 13,2 inspiratsiooniallikat loovhingele

Inspiratsiooni puudumine on loovust eeldavas töös kõige jama lähtepunktiks. Reklaamimaailmas on selleks aeg-ajalt ka "hullunud" klient, kes oma isiklikku arvamust peale surub. No offence. Igal juhul on hea teada, kus on latt, millised on trendid ja mida maailmas tehakse. Selleks on OKIA loovjuht Kaupo Kalda kogunud kokku  veebiküljed, mida OKIA-s rohkem või vähem jälgitakse.
Parimad palad maailmast:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele