Seoses Aasta Turundustegu 2010 konkursiga kogub Best Marketing arvamusi - millised olid 2010. aasta kõige meeldejäävamad turundusalased sündmused või kampaaniad? Finalistid ja Grand Prix laureaadi valib eeskätt tulemuste põhjal välja Aasta Turundustegu 2010 žürii. Arvamusi kogume selleks, et ideid saada, häid turundustegusid üles leida ja tegijaid konkursil osalema julgustada. Arvamused on oodatud e-posti aadressile
[email protected] 2010 meenutamisega teeb otsa lahti EMT turunduskommunikatsiooni osakonna juhataja Anne Muldme: 2010 on olnud justkui toibumise aasta 2009. aasta üldisest ettevaatlikkusest. Tormilisi uusi tulemisi oli vähe, kuid fookusesse tõusis jälle töö brändidega. Päris väsitavaks muutus eelmise aasta lõpp / selle algus pidevate üleskutsetega, kuidas nüüd on aeg kõike vahetada. Nii mõneski vestlusringis oli tunda täielikku ignorantsust selliste pakkumistes osas. Inimesed muutusid pigem jonnakalt lojaalseks oma olemasolevatele valikutele.