• 09.02.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

A. Le Coq toob turule jõhvikamaitselise long-drink’i G:N Cranberry

Eesti suurim joogitootja A. Le Coq täiendab veebruari alguses oma long drink`ide sarja ning toob turule uue jõhvikamaitselise kerge alkohoolse joogi G:N Cranberry. Ettevõte alustab juba varakult algavaks suveks mõeldud toodete turule toomisega ning esimesena laiendatakse lahjade alkohoolsete jookide tootevalikut.
A. Le Coq Eesti long-drink’ide turuliider, omades Nielseni andmetel jaemüügiturul 2010 aasta novembri seisuga ligi 53%-list turuosa ning on selles kategoorias püsivalt turuliider. „Edu kohalikul turul on andnud tõuke tutvustamaks long-drink`e ka välisturgudele ning tänaseks on see tootekategooria üks meie olulisemaid ekspordiartikleid,” ütles A. Le Coq’i juht Tarmo Noop.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele