• 14.04.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nutikas äriidee - tasume su eluasemelaenu, kui lubad oma maja seinast meie reklaamtahvli teha

Adzookie reklaamiga kaetud majaKui tarbijad lubavad reklaampinnana kasutada oma autosid, isiklikke asju ja sotsiaalvõrgustike profiile, siis miks mitte ka koduseinu? Sellisele ideele on tulnud California mobiilse reklaami startup firma Adzookie, mis alustas sel nädalal vastutasuks eluasemelaenude kompenseerimise eest elumajade muutmist suurteks reklaampindadeks.
Kampaanias tohivad osaleda ainult majaomanikud, mitte üürnikud. Samuti on tingimuseks vähemalt 3-kuuline kampaanias osalemise periood, mille vältel on maja seinale värvitud Adzookie reklaam. Maja värvimine võtab aega ca 3-5 päeva. Leping sõlmitakse kuni 1 aastaks. Vastutasuks maksab Adzookie kokkulepitud perioodil reklaamvärvides maja eest eluasemelaenu. Lepingu lõppedes värvib Adzookie maja endistesse toonidesse tagasi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele