• 21.04.11, 01:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiarvustus: Geront ei mahu videvikku

Niipalju me ikka teame, et müüja asi on müüa, ostja asi osta, ja turundaja sebib nende vahel, all ja peal. Turundaja esmane ülesanne on tunda sihtrühma, selle hinge ja keha. Õige turundaja müüb aafriklasele liiva, arktiklasele lund ja eestlasele mida iganes – nii seda, mida meil on niigi kõrini, kui ka seda, mida meil iial olema ei hakka, aga ikka maksame, ning võtame veel laenugi, et maksta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele