• 27.04.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

RLN turundusjuht Kadri Lindpere: ’’Advokaadibüroo turundus on tugevalt soovitustel põhinev’’

Advokaadibüroo Raidla Lejins & Norcous turundusjuht Kadri Lindpere Best Marketingi B2B seminaril 27. aprillil 2011Täna toimunud B2B turundamise seminaril rääkis oma kogemustest ja õppetundidest Raidla Lejins & Norcous (RLN) turundusjuht Kadri Lindpere, kelle sõnutsi on advokaadibüroo turundus väga spetsiifiline - seda piirab keeld teha reklaami, mistõttu on turundus tugevalt soovitustel põhinev. Eripäradeks on ka ülim personaalsus, partnerikesksus ja iga kliendi jaoks eraldi loodav toode. Kui advokaat teeb head tööd, siis jutt selle kohta levib kiiresti. "Ideaalne advokaat on lisaks erialastele oskustele ka väga sotsiaalne inimene," ütles Lindpere.
Turutrendina mainis Kadri Lindpere meeletult agressivset hinnakonkurentsi ja klientide „ülelöömist“. Advokaatide töötasu tunnipõhine arvestamine muutub tulevikus ilmselt veelgi marginaalsemaks, juba praegu tehakse mitmeid erinevaid projektipõhiseid kokkuleppeid. "Advokaadibüroo turundusmeeskond ei saa müüki otseselt mõjutada, turundusel on advokaadibüroos pigem toetav ja brändi kujundav funktsioon," rääkis Lindpere. RLN-i fookus on olemasoleva kliendi hoidmisel, aga seda ei tehta agressiivselt. Turundusosakond hoiab võtmeklientide tegemistel ja uudistel meedias silma peal ning annab advokaatidele kliendikohtumistele olulist infot kaasa. Samuti on advokaadibüroo turundaja roll muuta keerulised asjad klientide jaoks lihtsateks ja arusaadavateks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele