• 16.05.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TLÜ Kommunikatsiooni Instituut pakub uusi õppimisvõimalusi

Tallinna Ülikoolis (TLÜ) hakkab kommunikatsiooni õpetamine tuult tiibadesse saama. Kui siiani oli TLÜ-s võimalik õppida reklaami ja imagoloogia eriala vaid bakalaureusetasemel, siis uuest õppeaastast on avatud ka reklaami ja imagoloogia magistriprogramm. Samuti pakub ülikool võimalust õppida nii bakalaureuse- kui magistritasemel suhtekorraldust ja kommunikatsioonijuhtimist. Magistritasemel saab spetsialiseeruda kultuuridevahelisele kommunikatsioonile, bakalaureusetasemel on võimalik spetsialiseeruda ajakirjandusele.
„Kõik TLÜ Kommunikatsiooni Instituudi õppekavad on omavahel integreeritud. Reklaami ja imagoloogia õpingud kombineeritult suhtekorraldusega või suhtekorralduse õpingud kombineeritult ajakirjandusega loovad oluliselt täpsema ning elulähedasema pildi neist tegevusvaldkondadest,“ ütles Tallinna Ülikooli reklaami ja imagoloogia osakonna juhataja Tiina Hiob.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele