• 13.06.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ridade vahelt

Palju õnne, aasta agentuur. Palju õnne, aasta klient. Palju õnne, Munadega ja munadeta reklaamide tellijad või tegijad. Nii vist peaks kokku võtma kohaliku tähtsusega reklaamiralliaasta finaali. Peab ütlema, et rallis osalejate number oli võimas. Meeldivam oli aga hoopis tänavune munatseremoonia. Jüri Aarma oli (tegelikult peaks ütlema, et on endiselt) geniaalselt lihtne avastus ja sobis munajuhi rolli ideaalselt. Kes iganes selle peale tuli, aitäh teile!
Aga nüüd asjast ka. Nagu siin kombeks saanud, järgnevad mõtted mõnest liigutama pannud reklaamist. Teame ju küll, milline see hea reklaam on, ja seltskonnas suudame äärmiselt hästi taolist isendit ka välimäärata. Aga kuidas on reaalsusega? Et järjekordsele „lolli reklaamiinimese hala“ jutule puid alla visata, toon näiteks toredad raadioreklaamid. Kuulake neid, kui sõidate koju, tööle või püüate laupäeva hommikul õrnalt pead käte vahel hoida. Hal(l)eluuja!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele